12.1.15

Ennen

Kaikki laihdutus- ja kuntoilublogit esittelevät ennen ja jälkeen- kuvia. Tämä on minun ennen, muutama teksti viime vuodelta. Ehkä niissä on jotain, mutta ehh. 



Punaan huuleni,
jotta viimeisen hitaan soidessa
et haluaisi suudella mua.

Jätän karvat ajamatta,
jotta pilkun jälkeen päissäni
en haluaisi panna sua.

Sinä vilkutat jo sadan metrin päästä,
minä haluan sun kaveria,

sen joka seisoo takanasi toiseen suuntaan katsoen.

-----

Muistatko
silloin kerran
pistimme päämme piiloon
luulimme ettei nää
tyttörukka pientä
salasuudelmaa

minä olen se toinen nainen
klassinen hutsu
halpaa huulipunaa
niinhän se menee
että kova maailma
anna anteeksi
älä heitä minua siiderillä
se menee hukkaan
kaikilla tahmeat kengät

me ajamme samaa pyörää
sinä sievästi suojatiellä, minä pitkin poikin pimeässä päissäni
pidä kiinni, kivikko kolhii
mut lupaan että näkymät on hyvät kun päästään ylös asti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti